diumenge, 15 de gener del 2017

Creació de l'aplicació MoleMash

Aquesta vegada també he utilitzat l'App Inventor per crear  una aplicació que he anomenat MoleMash.

He consultat el tutorial següent:

Aquesta aplicació només consta d'una pantalla que inclou:

  • Un drawing canvas (serveix com a camp de joc i ha de tenir d'altura i d'amplada 300 pixels) amb una imatge inserida del meu personatge retallat de manera que sembli un talp (Mole) i una imatge de fons creada per mi gràcies a Inkscape .
  • Dues etiquetes: una perquè es vagi actualitzant la puntuació cada vegada que  aconsegueixes donar-li al talp (ScoreLabel)  i l'altre perquè enregistri el nombre de vegades que no aconsegueixes atrapar el talp (MistakesLabel). Aquestes etiques estan ficades en una taula (HorizontalArrangement) de manera que quedin disposades una al costat de l'altra.   
  • Un botó anomenat Reset, que al clicar-lo et permeti tornar a començar (Reset Button).  
  • Un rellotge (MoleTimer), que fa que el talp es mogui en un temps determinat (és un component no visible en la pantalla).
  • El component Sound, per produir una vibració quan es toca el talp o el canvas (és un component no visible en la pantalla).
Perquè això sigui possible el bloc ha de quedar de la següent manera:
Per aconseguir aquest muntatge he utilitzat alguns dels blocs que surten al clicar sobre el drawing canvas, el MoleTimer, la imatge del personatge retallat (Mole), el botó de Reset (ResetButton) i les dues etiquetes (ScoreLabel i Mistakes Label). També he fet servir els següents blocs:
Els components que he utilitzat al llarg de la pràctica són els següents:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada